מתקני החברה:

מפעל "אמיר תעשיות מחזור" בכפר כנא

בשנת 2001 יצא לדרך פרויקט מפעל למיון ומחזור לפסולת מסוגים שונים, מפעל ענק שנבנה בפיקוח וליווי של חברת Doppstadt הגרמנית, שהוא הנו מהמפעלים היעלים בארץ עם יכולת של עד 60% מחזור מכ-14 אלף טון של פסולת ביתית מעורבת, פסולת תעשייתית ופסולת חצרות ואחוזי מחזור גבוהים אף יותר של פסולת גזם.



מתקן למיון וטיפול בפסלות קרית-ביאליק

בשנת 2013 יצאנו לדרך עם פרויקט שדרוג אדיר לתחנת מיון ומעבר פסולת באזור תעשייה קרית-ביאליק, חברת OROZ "ואמיר תעשיות מחזור" שילבו כוחות ותוך זמן קצר יצרו את אחת מתחנות המיון ומעבר המתקדמות בישראל בפרט ובעולם בכלל. עם אחוזי מחזור של קרוב ל90% שורה של מתקנים הפרדה, כלים חדישים והתייעלות חכמה ופתרונות במתקני קצה יחודיים הצלחנו ליישם את מה שישראלי בעינינו ועם צבא קטן ואיכותי אנחנו משיגים את התוצאות הטובות ביותר.

מפעל לטיפול ומחזור קומפוסט 2000

בשנת 2013 זכתה החברה במכרז לשיקום שדרוג ובניה מחדש של מפעל קומפוסט 2000. וכיום מפעל קומפוסט 2000 נמצא בתהליך שיפור, שיפוץ ושדרוג מתקדם של התשתיות לרמה התפעולית טכנולוגית הגבוהה ביותר. מפעל שאמור לטפל בכ-1000 טון פסולת ביום של איגוד ערים גליל מערבי ומפרץ חיפה, ולהשיב לסביבה הרבה יותר ממה שהיא איבדה עם השלכת הפסולת כיום בבורות הטמנה אזוריים.